środa, 3 lipca 2024

Raport miesięczny #6 [sesje 27-30]

Jak co roku sezon ogórkowy przynosi ze sobą spadek aktywności erpegowej, a piłkarskie mistrzostwa Europy pochłonęły mnie do tego stopnia, że zapomniałem o raporcie. Muszę przyznać, że narasta we mnie coraz więcej wątpliwości, zarówno co do dalszego grania, jak i prowadzenia tego bloga. Mam jeszcze trochę pomysłów, chciałbym kilka wątków doprowadzić do końca. Czas pokaże, czy plany te doczekają się realizacji.

1. Bastionowi eksploratorzy

System: Into the Odd
Sesji: 4
Graczy na sesji: 1/1/2/1
Graczy (razem): 2

Głównym bohaterem tych odcinków była nowa postać: Junas Lowbile. Jako pierwszy ze śmiałków opuścił Bastion, by powrócić w rodzinne strony, na zapadłą prowincję przypominającą Podlasie. Z rewolucji przemysłowej przenieśliśmy się przeto w realia bardziej archaiczne. Przygoda koncentrowała się wokół problemu bandy zdemobilizowanych żołnierzy, nękających rodzinną wieś bohatera (w stylu Siedmiu samurajów). Udało mu się pozyskać pomoc oddziału żandarmów z pobliskiego miasteczka, a za środki zdobyte podczas eksploracji lochów pod grodziskiem wystawił oddział milicji złożonej z miejscowych. Walka z konnymi bandytami skończyła się wprawdzie podaniem tyłów przez wojsko Junasa, ale koniec końców bandyci zdecydowali się opuścić krainę. 

Szczerze mówiąc, nic specjalnego, ale przynajmniej przetestowaliśmy zasady walk oddziałów.

2 komentarze:

  1. I jak te zasady walki oddziałów się sprawdziły? Są proste, ale może nie trzeba dużo więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet za proste - albo to ja jestem przyzwyczajony do Chainmail. Nie mieliśmy jednak zbyt wiele czasu, więc w tamtym momencie były jak znalazł.

      Usuń